top of page

Problemer med TV/Internett

Updated: Oct 6, 2024

Seksjoner registrert berørt: 32, 19, 7, 1, 35, 16, 34, 33


06.10 kl 08:15 Flere beboere rapporterer at problemene ser ut til å ha forsvunnet. Om du fortsatt har problemer, gi oss beskjed.


04.10 kl 13:46 Svar fra Telia: Takk for henvendelsen. 

Som nevnt over telefon ble det sjekket ut med teknisk support om det var noe som tydet på signalproblemer felles for beboerne. De har sjekket dette nøye og kunne ikke finne noe felles for beboerne. 

Det dreier seg da om wifi-relaterte problemer hos den enkelte. Dette må feilsøkes med hver enkelt over telefon, og mulig bookes tekniker dersom man ikke finner noe løsning over telefon.  "

 Jeg sjekker ut med min avdeling om det vil være mulig å kontakte beboerne en og en eller om de må ta kontakt selv når de har mulighet


Styret anbefaler de som fortsatt har problemer om å prøve å kontakte Telia kundeservice.


04.10 kl 11:54 Styret purret på Telia. De sier de fortsatt forsøker å kartlegge og finne årsaken til problemene. Vi er lovet tilbakemelding i løpet av dagen.


03.10 kl 16:17 Styret har vært i kontakt med Telias Storkundeavdeling som har opprettet sak og begynt feilsøking. Statusoppdatering ventes fredag.



 
 
 

Comments


©2018 BY SALMAKERGÅRDEN BOLIGSAMEIE.

bottom of page